شرایط و مدارک لازم اخذ رتبه پیمانکاری و مشاور

رتبه بندی شرکت های مختلف

 

اخذ رتبه مشاور و رتبه بندی شرکت ها از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد. در این بین شرکت های مختلف به منظور جای گرفتن در رده های بالای رتبه بندی اعتباری همواره سعی در بکارگیری نیروی زبده و باسواد و با سابقه کاری بالایی هستند تا به این منظور بتوانند رتبه شرکت خود را بالا ببرند و جایگاه خود را پس از آن حفظ نمایند.

اخذ رتبه پیمانکاری و رتبه بندی شرکت ها در بخش های مختلفی قابل تفکیک می باشد که مهمترین آن ها رتبه بندی شرکت های پیمانکاری و مشاور می باشد که در این مطلب سعی بر ارائه مطالبی در خصوص رتبه بندی شرکت های پیمانکاری و اخذ رتبه پیمانکاری با تمامی نکات و اطلاعات مربوط به آن و نیز اخذ رتبه مشاور و رتبه بندی مشاوران و مهندسین مشاور و نیز نکات مربوط به آن داریم تا به طور کامل در خصوص اخذ رتبه پیمانکاری و مشاور به طور موشکافانه مسائل مربوط به آن را مورد بررسی قرار دهیم. بنابراین در صورتی که به دنبال اطلاعاتی در این مورد هستید؛ با ما همراه باشید.

 

اخذ رتبه پیمانکاری و رتبه بندی شرکت های پیمانکاری
اخذ رتبه پیمانکاری و رتبه بندی شرکت های پیمانکاری

 

اخذ رتبه پیمانکاری و رتبه بندی شرکت های پیمانکاری

 

اخذ گرید پیمانکاری یا رتبه پیمانکاری برای شرکت های پیمانکاری از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد. به همین دلیل است که کلیه زیر مجموعه های شرکت های پیمانکاری برای آن که گوی سبقت را از رقبای خود در زمینه رتبه بندی شرکت ها sabtorotbe بربایند؛ به دنبال ارتقای شرایط و ضوابط کاری خویش هستند تا بتوانند در جایگاه های بالایی از رتبه بندی شرکت ها جای خوش نمایند. ضمن اینکه هر یک از شرکت ها می توانند با اخذ رتبه پیمانکاری از خود وجهه خوبی را در فکر و اندیشه شرکت های مختلف  به منظور عقد قرارداد و مشتریان خود به جای گذارند.

به همین دلیل است که همواره توصیه می شود شرکت های پیمانکاری و کلیه کسانی که شرکت های پیمانکاری دارند؛ خیلی زود می بایست مراتب را به جهت اخذ رتبه پیمانکاری برای خود فراهم آورند تا میزان صلاحیت و شایستگی آن ها بر همگان واضح و مبرهن گردد. اخذ رتبه پیمانکاری خود به منزله جذب سرمایه گذاران و کارفرمایان می شود.

 

اخذ رتبه مشاور

 

رتبه بندی شرکت های مشاور نیز از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد و شرکت های مهندسی می بایست از کادر مهندسی با سابقه کاری بالا و دانش فنی بسیار پیشرفته و به روزی بهره مند شوند تا بتوانند با استفاده از آنان جایگاهی خوبی را در رتبه بندی مهندسین مشاور برای خود رقم بزنند. بنابراین به غیر از اخذ رتبه پیمانکاری، شرکت های مهندسی نیز به منظور اخذ رتبه مشاور در رتبه بندی مشاوران می بایست شرایط و ضوابط لازم را برای خود هموار سازند تا آن ها نیز بتوانند با رتبه ای که برای شرکت خود به دست می آورند؛

ضمن عقد قرارداد با شرکت های دولتی و بزرگ بتوانند سرمایه گذاران و کارفرمایان  زیادی را به سمت و سوی خود جلب کنند تا از این باب بتوانند اعتبار شرکت خود را روز به روز بالاتر ببرند و دست به سودآوری های چشمگیری در حوزه فعالیت خود بزنند. اما همان طور که می دانید هم به منظور اخذ رتبه پیمانکاری و هم اخذ رتبه مشاور می بایست شرایطی برای شرکت های ثبت شده هموار شود و مدارکی را در این راستا فراهم آورند تا بتوان با در نظر گرفتن تمامی این شرایط و ضوابط جایگاهی خوبی را برای شرکت های خود به دست آورند.

 

 

شرایط و مدارک أخذ رتبه پیمانکاری و مشاور
شرایط و مدارک أخذ رتبه پیمانکاری و مشاور

 

شرایط و مدارک اخذ رتبه پیمانکاری و مشاور

 

در صورتی که در صدد اخذ رتبه پیمانکاری یا مشاور برای شرکت های خود هستید؛ بایستی شرایط لازم را برای این فرآیند داشته باشید. از جمله این شرایط می توان به داشتن رزومه بالای عضو هیئت مدیره شرکت و نیز سابقه کاری بالای کارکنان و هیئت مدیره آن ها اشاره کرد که جزء شرایط عمومی ثبت شرکت و رتبه بندی شرکت های مشاور و پیمانکاری می باشد. اما به غیر از این شرایط، مدارکی مورد نیاز است که هر یک از شرکت ها می بایست آن ها را فراهم آورند که این مدارک به قرار زیر می باشند:

  • اظهارنامه مالیاتی
  • کد اقتصادی
  • مدارک شناسایی
  • رزومه کاری
  • اجاره نامه و سند رسمی شرکت
  • کپی قراردادها
  • مدارک لازم هنگام ثبت شرکت به طور کامل
  • سابقه کاری مدیران شرکت
  • فعالیت ها و پروژه های کاری شرکت مربوطه
  • و…

هر یک از این مدارک می بایستی به طور کامل فراهم آید تا با فراهم آمدن شرایط و مدارک اخد رتبه پیمانکاری و شرایط و مدارک اخذ رتبه مشاور در کنار پرداخت هزینه اخذ رتبه پیمانکاری و هزینه اخذ رتبه مشاور بتوان در نهایت رتبه ای درخور شرکت مورد نظر به آن ها بخشید. البته باید دانست که اخذ رتبه پیمانکاری، رتبه ای بین ۱ تا ۵ و اخذ رتبه مشاور، رتبه ای بین ۱ تا ۳ می باشد که رتبه یک بالاترین رتبه و به همین ترتیب درجه اعتبار و ارزش شرکت ها با رتبه های ۲ و ۳  و… کمتر می باشد. در صورتی که شما رتبه نخست را با اخذ رتبه پیمانکاری و مشاور دریافت کرده اید؛ می توانید با ارتقای ارزش و اعتبار خود در راستای تمدید رتبه پیمانکاری یا مشاور گام بردارید.

 

منبع : https://sabtorotbe.ir/%d8%a7%d8%ae%d8%b0-%d8%b1%d8%aa%d8%a8%d9%87-%d9%85%d8%b4%d8%a7%d9%88%d8%b1/

درباره ی emenazarang